5 תשובות
אוקי אז נכון מתי שזה "מוכן"? אז תורידי חצי
אני שורפת הכל אבל סתם בגלל שאני נזק:/
גם לי אין, בגלל זה אני טועמת כל שנייה לראות אם זה מוכן חחח:)
גם לי
חח תגןבה ראשונה קרעת אותי
ולשאלתך
פשוט תכווני שעון או שתנמיכי אש,גם אני לא מהבשלניות החובבות אבל כל פעילות של אמנות אני אוהבת,אז תשתדלי לזכור את הסימנים ולא לשכוח את המטרה עצמה.
ולשאלתך
פשוט תכווני שעון או שתנמיכי אש,גם אני לא מהבשלניות החובבות אבל כל פעילות של אמנות אני אוהבת,אז תשתדלי לזכור את הסימנים ולא לשכוח את המטרה עצמה.
באותו הנושא: