11 תשובות
אי אפשר לדעת, זה משהו שמרגישים
אתה תדע אתה תרגיש את זה
תנסה , מה שיקרה יקרה , לא לפחד מהשלכות , אם זה שלך זה יהיה שלך ואם זה לא היא לא נועדה לך
בן כמה אתה אם אפשר לשאול?
ואני חושבת שאתה צריך להגיד לה את מה שאתה מרגיש כי בעיניי, אתה פשוט תרגיש הרבה יותר טוב ומשוחרר אחרי זה, ואני מאמינה שהיא גם מאוד תעריך את זה ( אני יכולה להגיד עליי שממש הייתי מעריכה אם מישהו היה בא עליי ופשוט אומר לי מה הוא מרגיש כלפי או מה הוא חושב עליי בכללי), ואם היא לא תהיה בקטע, אז אני מאמינה שהיא תגיד לך את זה בצורה נחמדה אם היא לא מגעילה. ויכול להיות שמה שהיה לך בעבר זה עדיין משפיע עלייך, אבל אני פשוט חושבת שאתה צריך לנסות להעביר את זה כי מה שהיה היה ואני חושבת שאתה לא צריך לתת לזה להשפיע עלייך כרגע כי זה סתם לא טוב.
אנונימית
שואל השאלה:
אני בן 14
אנונימי
אתה בן 14 חבר קח את הזמן
אה, וואו טוב, כנראה עברת הרבה בחיים אם כבר נפגעת מזוגיות חחח, לי עוד לא הייתה בזוגיות ואני גדולה ממך בשנתיים
אנונימית
אנונימית same
^ צודק, למרות שלאהבה אין גיל
אנונימית
תחכה קצת
שלא היה לך שבירת לב רצינית
אי אפשר ממש לדעת אם אתה מוכן אתה פשוט תרגיש את זה ואם לא תנסה תיקח סיכון תמיד יוצא מזה משהו טוב ואם אתה צריך אתה יכול לכתוב לי בפרטי בשמחה :)