התחברות הרשמה

חייב לכתוב חשבון ע"ש בטופס 101?

ודרך אגב מה זה חשבון ע"ש?
30 במרץ 2021, 19:40
טופס 101כסףטפסיםחוקי עבודה    
תשובה אחת
שואל השאלה:
ד ח ו ף
ש
שווארמה 3
באותו הנושא:
מה אני יכולה לכתוב בחולשות וחוזקות בטופס של שיבוץ לתפקיד בצופים שנה הבאה?
בטופס של השירות לאומי אני צריכה למלא קורות חיים מה אני אמורה לכתוב שם?
בטופס ירוק לשיעורי נהיגה חייב משקפיים?
איך מוחקים חשבון בטופס
בטופס הרפואי של צו הראשון אסור לכתוב בעט אדום?
נכון הצו הרפואי שנשלח בטופס לזימון צו ראשון אז לא חייב למלא אותו?
אם אני מטופלת אצל פסיכאטר פרטי אני חייבת לציין את זה בטופס ירוק?
אם יש פה חיילים אני חייבת עזרה דחוף (גם אם אתם לא אולי תצליחו לעזור לי) מה לכתוב בטופס 55 כדי שיאשרו לי לעזוב את הבסיס?
מה לכתוב בטופס של תעודת זהות תחת הכותרת של לאום?
מה לכתוב בטופס לצוות של שרת דיסקורד?
מה לכתוב בקורות חיים בטופס לשירות לאומי?