2 תשובות
שואל השאלה:
טוב חפרתי ממש, בגדול ממש קשה לי עם המרחק והיחס והתפקיד, הייתי רוצה לעבור לבסיס קרוב יותר ואולי אפילו ליומיות כי ממש קשה לי נפשית לסגור (גם אם לא לסגור שבת קשה לי לחזור חמשושים) אני בצבא כבר חצי שנה ורוב הזמן סגרתי ובחודשיים היחידים שלא סגרתי כמעט יצאתי חמשושים ובאמת שלא יצא לי לשבת ולדבר עם ההורים או עם אחיות שלי כמו שהיינו מדברים פעם מאז הגיוס וזה משפיע עליי ברמות.

הבעיה שאני לא יודעת מה לרשום בטופס 55 כדי שיאשרו לי לעזוב ואולי לעבור ליומיות (אני יודעת שזה לא מבטיח שאקבל יומיות אבל יש לי פרוטקציות בבסיס שקרוב אליי יחסית אז יכולים לסדר לי תוך שנייה משהו שם, הבעיה היא בעיקר שקודם ישחררו אותי מאיפה שאני נמצאת עכשיו).אז מה לרשום? לא רוצה שזה יוביל לפגישה עם קפס כי זה ידפוק אותי בעתיד.
אנונימית
אני לא חיילת אבל ממליצה לרשום מה שרשמת פה על המרחק המטורף