2 תשובות
דברים טובים עלייך
איזה נסיון תעסוקתי יש לך.
אפה למדת.
אם נגיד עשית איזה קורס או היית בחוג שאת חושבת שיכול לעזור לך בשירות לדוג אומנות או תאטרון אז תכתבי גם.
__
לדוג..
למדתי ב..
יש לי נסיון בעבודה עם ילדים/קשישים/תינוקות/משרדית וכו
התנדבתי ב.... בשנים..
עבדתי ב..בשנים..
----
אני כתבתי אפה התנדבתי בכל השנים,
שעשיתי בייביסטר תקופה ארוכה למשפחה מרובת ילדים בגילאים.. ועבדתי בקייטנה.
בהצלחה!:)
אפה למדת.
אם נגיד עשית איזה קורס או היית בחוג שאת חושבת שיכול לעזור לך בשירות לדוג אומנות או תאטרון אז תכתבי גם.
__
לדוג..
למדתי ב..
יש לי נסיון בעבודה עם ילדים/קשישים/תינוקות/משרדית וכו
התנדבתי ב.... בשנים..
עבדתי ב..בשנים..
----
אני כתבתי אפה התנדבתי בכל השנים,
שעשיתי בייביסטר תקופה ארוכה למשפחה מרובת ילדים בגילאים.. ועבדתי בקייטנה.
בהצלחה!:)
באותו הנושא: