21 תשובות
שואל השאלה:
למה להטריד?
שואל השאלה:
יצא לך להיתקל בכאלה?
אין דבר כזה חרדים הולכים לפגישה או מעוניינים להכיר רק למטרת חתונה
שואל השאלה:
חרדי זה זהות היום זה לא רק אורח חיים. אין מודל אחד לכולם.
שתמצא תקרא לי
אך לא תוכל כי אני אנונימית חח
אנונימית
שואל השאלה:
הפסד שלך.
מה אתה אומר
אנונימית
שואל השאלה:
לא התכוונתי לעצבן. רק מעדכן.
הכל טויב , צחקתי
אנונימית
שואל השאלה:
אני ישתדל תודה על העצה.
מושך את היצה"ר לביהמ"ד
אנונימית, בסמינר נחשב ?
אה?
אנונימית
שואל השאלה:
בטח נחשב.
את לומדת בסמינר ממש או שבבניקית
אלמד בעזרת ה' במדרשה
פחות בעינייך?


אגב, אין האדם מאופשר לדרוש מבת זוגו להיות מה שהוא אינו בעצמו
אנונימית
השאלה רטורית
אני קובעת מה הפחות ומה היותר :)
אנונימית
חח... אני לא דורש דבר ... אני בישיבה חרדית אבל פתוח
רח"ל חוטא ומחטיא - אין לך חלק לעולם הבא
מה הקשר מחטיא , מןתר להכיר ולשמור על הכללים עד החתןנה
באותו הנושא: