2 תשובות
שואל השאלה:
אה ואם רעדתי וכאילו היה לי קצת קשה לנשום ובכיתי אבל די היו לי עצבים כזה רציתי לצאת החוצה, אז זה התקף חרדה או התמוטטות עצבים?
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי, תודה רבה לעונים, והגעתי למסקנה, שזה היה התקף חרדה.
אנונימית