6 תשובות
נשמע כמו התקף חרדה אבל אנחנו לא יכולים לאבחן אותך אם את באמת רוצה אבחון אמיתי את צריכה ללכת לפסיכולוג
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רוצה ללכת לפסיכולוג, אני לא אוהבת לדבר על עצמי ועל הרגשות שלי ואני גם לא רוצה שההורים שלי יחשבו שמשהו לא בסדר איתי.
אני באמת כבר לא יודעת מה לעשות
אני לא רוצה ללכת לפסיכולוג, אני לא אוהבת לדבר על עצמי ועל הרגשות שלי ואני גם לא רוצה שההורים שלי יחשבו שמשהו לא בסדר איתי.
אני באמת כבר לא יודעת מה לעשות
אנונימית
תכלי לפסיכולוג או אבחון ותהיה חזקה אם בא לך לדבר או משהו אני כאן
תקשיבי אני סובלת כל כמה שנים מדיכאון וחרדות ואני חוויתי מלא התקפי חרדה וכל פעם כשאני נכנסת לתקופה כזאת הדבר היחיד שעוזר לי זה לדבר עם ההורים שלי, מלא פעמים הרגשתי שאני סתם עול בשבילם ושאני רק מעציבה אותם אבל בכל זאת דיברתי איתם ושיתפתי והם גם לקחו אותי לטיפול והתמיכה שלהם זה הדבר היחיד שעזר לי, גם אם לפעמים הם לא ממש הבינו למה אני מרגישה ככה הכי חשוב זה לשתף
אנונימית
גם אני לא אוהבת לדבר על עצמי ועל הרגשות שלי וכל פסיכולוג שהייתי אצלו בדרך כלל אחרי מפגש או שניים הייתי עוזבת אבל זה חשוב לנסות לפחות ולא לשלול מראש, חוץ מזה שאם היית רוצה נגיד להיות מטופלת בתרופות היית צריכה ללכת לאבחון אצל פסיכולוג/פסיכיאטר קודם
אנונימית
לדעתי את צריכה ללכת לפסיכולוג גם את לא רוצה, זו הדרך היחידה להתרפא מזה איכשהו .
באותו הנושא: