7 תשובות
יש בכל מקום, אני נתקלתי המון באנטישמיות לצערי
אי אפשר לברוח מזה
אי אפשר לברוח מזה
קרה לי מלא פעמיים דברים כאלו
אנשים איחלו לי למות רק בגלל שאני יהודיה
בהתחלה לקחתי את זה קשה אבל עכשיו אני כברלר מתיחסת לזה
פשוט אל תתיחסי לזה
אנשים איחלו לי למות רק בגלל שאני יהודיה
בהתחלה לקחתי את זה קשה אבל עכשיו אני כברלר מתיחסת לזה
פשוט אל תתיחסי לזה
אנונימית
חשבת שכאילו אנשים אומרים בצחוק שיש אנטישמיות בעולם?
יש אנטישמיות בכל מקום פשוט לא צריך להתייחס
לא לעשות כלום אין לך ממה לפחד
האמת, היא צודקת.
אנונימי
שואל השאלה:
שתוק איכס
שתוק איכס
אנונימי
באותו הנושא: