3 תשובות
כי הם מאמינים לכל דבר שרואים בחדשות
מראים את הצד שלהם רק אז מן הסתם שיצדדו בהם ולא בנו
מראים את הצד שלהם רק אז מן הסתם שיצדדו בהם ולא בנו
קודם כל אני חייבת לתקן הרוב לא בעדם אחרת לא הייתה לנו מדינה עשו הצבעה ואנחנו ניצחנו ברוב קולות
ואנחנו כן בסוג של מלחמה איתם כי זה הערבים שנמצאים בעקרון בעזה כל הטילים זה הדרך שלהם
הם מאמינים בפלסטין בגלל שהם שמעו באמת מישהו בטיקטוק אומר פלסטין ובגלל שהם מאותו הדת אז הם גם מאמינים
יש ערבים גם בארץ שאם תשאלי אותם מאיפה הם הם יאמרו פלסטין
ואנחנו כן בסוג של מלחמה איתם כי זה הערבים שנמצאים בעקרון בעזה כל הטילים זה הדרך שלהם
הם מאמינים בפלסטין בגלל שהם שמעו באמת מישהו בטיקטוק אומר פלסטין ובגלל שהם מאותו הדת אז הם גם מאמינים
יש ערבים גם בארץ שאם תשאלי אותם מאיפה הם הם יאמרו פלסטין
אנונימית
כי הם פחות חכמים...
רמת האייקיו שלהם שואפת ל 0
שבוע טוב ;))
רמת האייקיו שלהם שואפת ל 0
שבוע טוב ;))
באותו הנושא: