11 תשובות
לונדון
בליטא
נראה לי נוצריה
היא הייתה סובייטית
היא ריכלה על יהודים ברוסית בלי שהיא ידעה שאני יהודי שיודע רוסית.
הייתי חוזר כי סהכ לא כולם ככה.
ואני מפריד את החוויה
נראה לי נוצריה
היא הייתה סובייטית
היא ריכלה על יהודים ברוסית בלי שהיא ידעה שאני יהודי שיודע רוסית.
הייתי חוזר כי סהכ לא כולם ככה.
ואני מפריד את החוויה
שואל השאלה:
מבאס לשמוע:(
אמא איפה החלב?- סתם ככה היא דיברה על יהודים או בהקשר מסויים?
or לא בטוח שזה אנטישמיות אולי סתם סנובים או אנשים שמיהרו אבל אני לא הייתי שם אז מן הסתם שאני לא יודע אלא רק מעלה אופציה אפשרית
מבאס לשמוע:(
אמא איפה החלב?- סתם ככה היא דיברה על יהודים או בהקשר מסויים?
or לא בטוח שזה אנטישמיות אולי סתם סנובים או אנשים שמיהרו אבל אני לא הייתי שם אז מן הסתם שאני לא יודע אלא רק מעלה אופציה אפשרית
אנונימי
עברו קודם חרדים עם חליפות וכובע וזה
שואל השאלה:
היית עם כיפה?
היית עם כיפה?
אנונימי
בגרמניה הייתה חנות גלידה שלא רצתה לתת לנו שירות כששמעו שאנחנו מישראל
באוקראינה עובדות במלון גילגלו עיניים כששמעו שאנחנו מישראל
אה ושמעתי מישהו אומר לחבר שלו בתור בדיחה ''אתה יותר גרוע מיהודי''
וכן הייתי חוזרת לשתי המדינות האלו כי נהנתי בהן ואלו היו אנשים בודדים לעומת כל האנשים שהיו ממש נחמדים אלינו
באוקראינה עובדות במלון גילגלו עיניים כששמעו שאנחנו מישראל
אה ושמעתי מישהו אומר לחבר שלו בתור בדיחה ''אתה יותר גרוע מיהודי''
וכן הייתי חוזרת לשתי המדינות האלו כי נהנתי בהן ואלו היו אנשים בודדים לעומת כל האנשים שהיו ממש נחמדים אלינו
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
הבחור שאמר לחבר שלו שהוא יותר גרוע מיהודי היה בגרמניה או אוקראינה?
פוקימון
ערבי תקף אותך במכות כאילו?
אנונימית
הבחור שאמר לחבר שלו שהוא יותר גרוע מיהודי היה בגרמניה או אוקראינה?
פוקימון
ערבי תקף אותך במכות כאילו?
אנונימי
שואל השאלה:
מה קרה אחרי ששילמת?
חחח כל הכבוד
מה קרה אחרי ששילמת?
חחח כל הכבוד
אנונימי
שואל השאלה:
למה *במיוחד*?
למה *במיוחד*?
אנונימי
שמעתי את זה באוקראינה והם דיברו ברוסית
אמא שלי נפגעה מזה אבל לדעתי זו הייתה רק בדיחה, במדינות כמו רוסיה ואוקראינה תמיד צוחקים על כולם
כמו בישראל שיש לנו בדיחות על עדות
אמא שלי נפגעה מזה אבל לדעתי זו הייתה רק בדיחה, במדינות כמו רוסיה ואוקראינה תמיד צוחקים על כולם
כמו בישראל שיש לנו בדיחות על עדות
אנונימית
ואגב החנות בגרמניה שלא רצתה לתת לנו שירות זה היה בזמן צוק איתן
אנונימית
באותו הנושא: