4 תשובות
אני חושבת שזה קצת מידי, תנסי לאכול שלוש ארוחות ביום אבל אם את קמה בשלוש אז שתיים לפחות
שואל השאלה:
אני מנסה להרזות אז זה קצת מוריד לי את הבטחון אם אני אוכלת הרבה
אנונימית
תנסי לאכול בכל מקרה, זה חשוב. אם את רוצה להרזות תנסי בדרכים אחרות, להרעיב את עצמך זה לא הפתרון. יש עוד מלא דרכים ואני בטוחה שתמצאי דרך שגם תרזי בה וגם בדרך בריאה:)
כאילו תלוי בכמות
בכל מקרה זה לדעתי קצת, פעם הבאה תאכלי קצת יותר אם את יכולה
באותו הנושא: