4 תשובות
לא חושבת שבזמן הקרוב אבל רוצה להאמין... הארי במקום *מאוד* מבחינת הקריירה שלו.. אני לא מאבדת תקווה אבל לא נראה לי שזה יקרה בשנה הקרובה, אם זה לא קרה בעשור.. (שהיה די מבאס
אני לא חושבת, נראה לי שכל אחד מהם הגיעה למקום שלו בחיים. אם כמה שזה כואב צריך להבין שהרבה יותר טוב להם ככה...
וואן דיירקשן הייתה פתיחה טובה לקריירה שלהם אבל עכשיו כל אחד בדרך שלו ואין להם כל כך סיבה לחזור.
יש סיבה כנראה שהם לא חזרו אחרי ההפסקה ועכשיו חמש שנים אחרי זה לא נראה לי רלוונטי
קשה לי להאמין, הארי רק זכה בגרמי ומצליח בטירוף בסולו אז אין לו סיבה לחזור לוואן דיירקשן
אני ממש ממש מקווה