18 תשובות
לא זה היה לפני 5 שנים באמת שכולם התקדמו
אולי שהם היו מבוגרים ממש אבל אני לא חושבת נקווה
וואלה לא
לא מה
הם הבטיחו.... אבל נראלי שלא
לא.
כל אחד מהם כבר עם משפחה וילדים(בערך) והתקדם לדרכו וכל אחד מהם עם קריירה מוצלחת משלו הם כבר לא נערים
לא כי הם התפרקו לפני הרבה זמן וכל אחד מצליח בקריירת סולו שלו
בתור דיירקשנית לא. הם הבטיחו אבל כל אחד מהם מצליח בקריירת סולו ולכל אחד מהם טוב בנפרד..
לא הם כבר במקומות שונים וגם בכלל לא היה להם טוב בלהקה
לא
יש לרוב כבר ילדים וחיים והם יצאו לסולו גם לא בטוחה כמה יהיו להם מעריצים ביחד כי רוב הבנות התבגרו והפסיקו או שהחליטו להעריץ רק אחד מהם אז לא סגורה כמה באמת יש להם ביחד כלהקה למרות שהייתי שמחה שהם יחזרו

אבל מה שמצחיק אותי ועצוב ביחד
זה שהצהובונים אמרו שהם לא יחזרו והם התפרקו והבנים דאגו להגיד שלא להקשיב להם והם יחזרו זו רק הפסקה
ואז יצא להם היסטורי שמסכם הכל מצד אחד אבל אומר אנחנו נחזור
אז למה
למה לעשות דברים כאלה אם אתם לא בטוחים?
נגיד שבהתחלה באמת חשבו לחזור

ואז עברו את כל מה שעברו לואי עם ילד אמא שלו ההנהלה הדפוקה וכו
לפחות תגידו משהו כי חיינו כמעט שנה בידיעה של הם יחזרו
ברור שבאיזשהו שלב כבר לא מאמינים לזה
אבל יש בנו תקווה הרי עברה רק שנה

אבל מהשנה הזאת לא אמרו כלום
לא הצטערו כאילו אמרתם שאנחנו המשפחה שלכם ותכלס היינו הרוב היו איתם די מההתחלה וגדלו איתם ביחד
ותמכנו בהם בלי סוף בזכותנו הם היו הלהקה הכי טובה והכי מוכרת וזכו בלי סוף בפרסים

לפחות תגידו תקשיבו אנחנו אוהבים אותכם אבל עברנו כל כך הרבה ולצערנו לכרגע אנחנו לא חוזרים

במקום לתת לנו לחשוב
עד שחטפנו כאפה בזה שהארי התחיל טור וליאם ונייל ואז הארי מופיע בסרט וכו
^^כן זה סתם נראה לנו אולי כמו מריחה אבל יכול להיות שזה לא... יכול להיות שהם לא מודיעים על התפרקות רשמית כי הם סוגשל לא רוצים לסגור לעצמם את הדלת הזאת.. יכול להיות שהם עדיין מאמינים שמתישהו הם יחזרו פשוט עכשיו פחות מתאים להם אבל גם יכול להיות שהם לא באמת יחזרו אבל שוב זה מסיבה שאולי הם מאמינים שהם יחזרו או שהם רוצים לפחות להאמין.. (אפילו נגיד הפוליגרף של נייל)
לצערי לא :(
לא יודעת אבל תמיד תהיה בי תקווה❤
אני לא יודעת אבל אני הבטחתי לעצמי שברגע שהם יחזרו אני ילך להופעה שלהם
בובי הם הבטיחו כי הם רצו לשמור על התקווה של המעריצות... ביחד עם התקווה גם את חייהן
אני לא חושבת אבל הלוואי שכן
https://disboard.org/search?keyword=1d