23 תשובות
אני מאוד מקווה
נופ
שואל השאלה:
מה הסיבות
מה הסיבות
אנונימית
חחח לא.
עברו כבר כמה שנים טובות וכמה עכשיו זמרים סולו יעני לא בלהקה
שואל השאלה:
^ אני יודעת שהם זמרים סולו כרגע אני מעריצה שלהם מגיל 6 ואני כרגע בת 15
אני רק רוצה לשמוע מה אתם חושיבם
^ אני יודעת שהם זמרים סולו כרגע אני מעריצה שלהם מגיל 6 ואני כרגע בת 15
אני רק רוצה לשמוע מה אתם חושיבם
אנונימית
מקווה שכן אני בעצמי מגיל 11 חולה עליהם
תסתמו הם יחזרו
מה יש לכם אתם הם הבטיחו שקט
הם יחזרו
הם הבטיחו
לא בזמן הקרוב, אני חושבת שבעתיד הם יוציאו אולי אלבום קטן כזה וזהו
אתם אנשים שליליים מזל שאתם לא בחיים שלי עם כל הרוח השלילית הזו
אוהבת אותם ככ מעריצה שלהם מכיתה ג אבל לא נראלי.. אפילו לעשור שלהם אמנם כן כל אחד העלה תמונה והעמוד ביוטיוב עשה מין מחווה אבל הם לא נפגשו נגיד ועשו משהו בשביל זה... וכל אחד מהם כבר פתח קריירה מוזיקלית עצמאית אד לא נראלי שהם יחזרו ללהקה
די נו הם אמרו אין ספור פעמים גם בפוליגרף! שהם חושבים שהם יחזרו אז די
אנונימית 2
אין להם אינטרס לחזור... לכל אחד כבר יש קריירת סולו ואני דיי בטוחה שטוב להם ככה כי הם יכולים עכשיו ליצור איזו מוזיקה שהם רוצים והם לא מקובעים יותר כמו שהם היו בלהקה מבחינה מוזיקלית וגם מבחינה נפשית כי את יודעת איך ההנהלה שלהם התנהגו עליהם למרות שנגמר להם החוזה אז מהבחינה הזו אני לא יודעת. אבל הם "בהפסקה" כבר 5 שנים כאילו עוד מעט זה כבר יהיה יותר מהזמן שהם היו להקה (אאווץ אבל כן), ולא נראה לי שהארי בכלל רוצה לחזור, הוא דיבר על הלהקה בתור מה שהיה לו בעבר (וגם אז הוא בקושי דיבר עליהם) והוא אמר שהיה לו טוב ושהוא נהנה ודברים כאלו אבל הוא בכלל לא דיבר על חזרה... והם לא יחזרו שלושתם נייל לואי וליאם (גם אין סיכוי שזאין יחזור איתם). זה גם יותר כלכלי להם כי הם לא מתחלקים בכסף כשהם בסולו.
לגבי הפוליגרף בדקו רק את נייל וזה היה מצולם. אי אפשר באמת לדעת אם יצא שהוא חושב שכן או לא, גם אם היה יוצא לא ברור שהם לא מראים לנו שזה מה שיצא, אז אי אפשר לדעת אם הם שיקרו לגבי זה או לא כי שוב, יש מצב שיצא לו והם סתם אמרו שכן.
אין להם אינטרס לחזור... לכל אחד כבר יש קריירת סולו ואני דיי בטוחה שטוב להם ככה כי הם יכולים עכשיו ליצור איזו מוזיקה שהם רוצים והם לא מקובעים יותר כמו שהם היו בלהקה מבחינה מוזיקלית וגם מבחינה נפשית כי את יודעת איך ההנהלה שלהם התנהגו עליהם למרות שנגמר להם החוזה אז מהבחינה הזו אני לא יודעת. אבל הם "בהפסקה" כבר 5 שנים כאילו עוד מעט זה כבר יהיה יותר מהזמן שהם היו להקה (אאווץ אבל כן), ולא נראה לי שהארי בכלל רוצה לחזור, הוא דיבר על הלהקה בתור מה שהיה לו בעבר (וגם אז הוא בקושי דיבר עליהם) והוא אמר שהיה לו טוב ושהוא נהנה ודברים כאלו אבל הוא בכלל לא דיבר על חזרה... והם לא יחזרו שלושתם נייל לואי וליאם (גם אין סיכוי שזאין יחזור איתם). זה גם יותר כלכלי להם כי הם לא מתחלקים בכסף כשהם בסולו.
לגבי הפוליגרף בדקו רק את נייל וזה היה מצולם. אי אפשר באמת לדעת אם יצא שהוא חושב שכן או לא, גם אם היה יוצא לא ברור שהם לא מראים לנו שזה מה שיצא, אז אי אפשר לדעת אם הם שיקרו לגבי זה או לא כי שוב, יש מצב שיצא לו והם סתם אמרו שכן.
שליליות יתר. הם יחזרו. זו שאלה של זמן.
ליאם כל הזמן אומר את זה. הם עדין מדברים.
ליאם כל הזמן אומר את זה. הם עדין מדברים.
שואל השאלה:
מסכימה עם אנונימית 2
מסכימה עם אנונימית 2
אנונימית
אני אוהבת אותך גברת כותבת השאלה.
שואל השאלה:
גם אני אוהבת אותך מאוד גברת אנונימית 2
גם אני אוהבת אותך מאוד גברת אנונימית 2
אנונימית
באותו הנושא: