176 תשובות
לא יודעת
אני לא... כי אני יהודיה דתיה :)
כן.
אני לא מבינה את המינוסים...
אני לא מאמינה אז מבחינתי זה בסדר.
תנו לאנשים לחיות לפי הדעה שלהם.

r. george
כן
אנונימית
לא, נוגד את העקרונות שלי.
לא,ולא מגזענות פשוט אסור לפי היהדות כנל למוסלמית וכל דת אחרת
כן
למה מינוסים? ואיי אתם עלובים
שואל השאלה:
למה לא?
אנונימית
לא, כי אני דתי ולפי ההלכה אסור...
לא,מה שמקיוואלי אמר
אנונימי
לא הייתי מתחתנת באופן כללי, אבל לא הייתי פוסלת מישהו/י לזוגיות בגלל שהם נוצרים
כי זו התבוללות ואני מאמין באלוהים
לא חשוב לי להיות עם מישהו יהודי
לא, פשוט כי אני מסורתית ומחוברת לדת. אבל אני בחיים לא אפסול נוצרי.ה להיות ידיד/ה שלי. מקבלת את כולם וחברה של כולם באהבה
אני לא בטוח, אין לי שום דבר נגדם אבל אני חושב שזה יהיה לי מוזר להיות עם מישהו שיש לו אמונה שונה משלי, אני פשוט לא מבין את זה (אתאיסט)...
אבל אני לא באמת יכול לומר שלא כי אין לי באמת דרך לדעת מה יקרה ועם מי אני אהיה
שואל השאלה:
למה לא הרי הם בני אדם בדיוק כמונו פשוט האמונה שלהם שונה
אנונימית
לא בגלל שזה אסור לפי הדת
M22
לא.
סבא שלי יחטוף התקף לב הוא מאוד אוהב את הדת שלנו והוא עלה לארץ אחרי שהוא חיכה שנים וחלם על זה.
אני מאוד מכבדת את הנצרות.
אבל לא הייתי עושה את זה לסבא שלי גם אם זה לא ידעת מי.
לא. אשר בחר בנו מכל העמים. אנחנו לא מתערבבים עם הגויים
לא, התבוללות
מה הבעיה של האנשים פה
אוקי אתם לא הייתם מתחתנים אבל לא
הבנתי למה אתם אומרים לאחרים מה לעשות.
יותר מחצי מהעולם נוצרים תרגעו ומהר,אתם לא גזע הארי ואתם לא יכולים להגיד לאחרים עם מי להתחתן.
כן, אני אתאיסטית אז לא אכפת לי
לא. הקב"ה אסר עלינו להתחתם עם הגויים (דברים ז, ג-ד).
the antichrist to you, הנוצרים יכולים להתחתן ביניהם, לא אנחנו איתם...
כן
כן הם אנשים כמוני
כן
כן, אני לא מאמינה ולא משנה לי הדת.
מחכה למינוסים שבטח תתנו כי קשה לכם לקבל דעות שונות משלכם (;
אנונימית
לא
כנראה שכן, כי זה לא כזה משנה מבחינתי
אולי בגלל העובדה שגם אמא שלי עשתה את אותו הדבר והתחתנה עם אבא שלי :)
מה הבעיה בזה?
תוצאה
לא *אתה* איתם. אל תגיד לאחרים מה לעשות. זה לא עניינך,אם אתה לא רוצה להתחתן עם נוצריה אל תתחתן
כן
כתבתי מה בעיה בזה.
לא כי זה התבוללות
כאילו אם אני אוהב אז למה לא
זה תלוי, לפי ההלכה כדי שהילד העתידי היה יהודי צריך שהאמא תהיה יהודיה, וזה לא משנה עם האבא נוצרי או יהודי זה נקבע לפי האמא ..
אז אם רוצים שהילד העתידי היה יהודי אז עדיף שהאמא תהיה יהודייה .
the antichrist to you, מה אני?

את מדברת כאילו לא כל יהודי חייב ללכת על פי התרוה, אלא זכותו של כל יהודי להחליט האם ללכת על פי התורה או לא, בעוד שהתורה ניתנה לכל עם ישראל, וחובה של כל יהודי ללכת על פי התורה.

את מדברת כאילו אני מדבר כאן, ולא אלוקים...
כבר התחתנתי עם אחת והבאתי איתה ילדים, אני אתאיסט יהודי לכן לא משנה לי איזו דת ילדיי יבחרו במידה והם יבחרו אחת.
^^^ זו לא חובה
ושתדע שאתה לגמרי הורס את הקטע שבדת
לגרום לזה להישמע כאילו חייבים וכאילו מי שלא יפעל על פי זה ישרף בגיהנום פשוט הורס את היופי שבאמונה
וחבל
אנונימית
לא נראלי, רק אם הוא יתגייר (כמובן שאם זה בא מהרצון שלו אני לא מכריחה אף אחד)
אנונימית
כן למה לא
זה פאקינג דת
לא, לא בגלל משהו נגד נוצרים כן מהסיבה הפשוטה שאני אישה מאמינה ואני לא רוצה להתחתן כם מישהו מדת אחרת
מה פתאום. התבוללות
^^^^^^אנונימית, זה לא הורס כלום, אאל זה מה שיש.

מי את שתגידי שלא חובה ללכת על פי החוקים של אלוקים?
אנונימית תני לי לחיות את החיים שלי בשקט שום דת לא תגיד לי מה לעשות בחיים.
אני לא יודעת כמה פעמים אני אצטרך להסביר את זה, אבל כשעושים מינוס הכוונה היא "אני לא מסכים/ה עם הדעה שלך". זאת כל הפואנטה של מינוס, אז כל אלה שאומרים פה "תכבדו דעות של אחרים ואל תעשו מינוסים", אתם מבינים למה קצת דפוק להגיד את זה?
אנונימית
לא, כי אני שומרת על הדת, ואסור:)
לא כי ככה
את נוצריה שאת שואלת את זה?
לשאלה- כל עוד אנחנו מאמינים באותו הדבר אז אין בעיה
.
אשמח לדעת למה המינוסים.
לא, כי זה התבוללות
כן. לא מפריע לי.
אני מאושר עם אשתי הנוצרייה ויש לנו שתי ילדים מאושרים
^^^^^^^^^^תוצאה, טוב.
אנונימית
כן
90 אחוז שלא
גם תחשוב שנולדנו לעולם של היהדות, והנצרות זה עולם אחר לגמרי, בספק שממש תהיה התבוללות בין 2 העולמות... וגם אם כן, מה הסיכוי שתמצא מישהו שהוא גם נוצרי, גם אין לו בעיה להתחתן עם יהודי, וגם רוצה אותך בתור יהודי ומתאהב בך... סיכוי קלוש..
אני אתחתן עם מי שאני אוהב אם אני אוהב אותה אז כן
קובי סויסה, בגינהום אתה לא תהיה מאושר, זה בטוח.
כן, אם אני ממש יאהב אותו
^^^ די אחי באמת
אנונימית
כן
אנונימית
אם לא נותנים לי לאהוב את אלה שאני אוהב בגלל דת מסוימת אז מילא העולם הזה הוא הגיהנום.
17girl לא סיכוי כזה קלוש האמת, אצל רוב הדודים שלי וגם אצל ההורים שלי אחד יהודי והשני נוצרי, וגם אני מכירה הרבה זוגות כאלה
אנונימית
לא כי אני יהודיה וזה התבוללות
אני אישית לא בגלל הדת היהודית אבל אין לי בעיה עם אנשים שעושים את זה שכל אחד יעשה מה טוב לו
לא , אני יהודיה .
לא כי אני דתיה ואתחתן רק עם מישהו מישראל כי זה אסור לפי התורה
כן
אנונימית
כן ברור. מה הבעיה
לא זאת התבוללות
אני לא תמיד שולטת באהבה שלי, מה שכן אהבה יכולה לעבור ואם אני לא מעוניינת אני לא אתחתן.
בכנות שזה לא מפריע לי, להורים שלי זה כן.
לא חושב. התבוללות
לא, אני רוצה שהבנים שלי יהיו יהודיים
אנונימי
נופ, אסור להתבולל. למרות שאני לא הכי מאמין, אני כן יהודייה.
כן
הילדים שלי יהיו יהודים בכל מקרה לא שזה חשוב לי באופן אישי ואם אני אוהבת את הבן אדם לא יהיה אכפת לי במה הוא מאמין
קובי סויסה, אתה מדבר כאילו חסר בנות יהודיות.

ומה זה עולם הזה לעומת העולם הבא?
תלוי באופי
אם אנחנו מאוהבים אז כן
אנונימית
לא
אני יהודייה דתייה
כן.
איש באמונתו יחיה, לא משנה לי הדת שלו/שלה
לא, אני לא רוצה להתבולל
לא
איזה נוגד את היהדות ואת המקום שממנו אני מגיעה
כן.
דרך אגב תפסיקו לתת מינוסים לכל אחד שלא מאמין באותם דברים שאתם מאמינים בהם או חושבים כמוהו זה סתם מביך..
כן
#התבוללות
כן
כן, אני לא אוותר על אהבה בגלל אמונות שונות. (גם חלק מהמשפחה שלי נוצריה אז בניגוד להרבה כאן זה לא ביג דיל בשבילי ובשביל המשפחה)
אין סיבה שלא.
כן כי אני יהודיה אז הילדים יהיו יהודים אז,לא משנה לי
אבל שהוא יהיה גם חילוני ואז זה באמת לא משנה
כן מעדיף עם נוצריה . היהודיות פה בארץ לא נחמדות בכלל.
אנונימי
יש סיבה למה לא: התרוה לא מרשה התבוללות.
לא , הוא לא יהודי
לא
אני רוצה ילדים יהודים ולא ילדים מבולבלים.
אם משהי נוצריה רוצה להתחתן איתי - היא חייבת להתגייר
בוודאי שכן.
דת זה לא מה שיקבע את הנישואין שלי.
thv
לא, זה מה שחסר לי שאמא שלי תהרוג אותי על התבוללות
לא כי אני יהודיה
נופ.יהודיה שרוצה לשמור על המסורת שלה גם לדורות הבאים
כן כי אני א. אתאיסטית
ב. זה לא משהו שאמור להפריע, לא לי לפחות מה שחשוב זה הבן אדם ואם אתם תפסלו מישהו בגלל הדת שלו זה די רדוד. (לדעתי)
לא
אני לא בקטע של התבוללות והרס העם היהודי , נאמנה לעם שלי
אם את שואלת אותי כן
המשפחה שלי לא תהייה בעד.
לא
(אלא אם זה כמובן לאונדרו דיקפריו ובמצב הזה אני אתנצר ואקפוץ אל זרועותיו)
אנונימית
ברור שלא
מה פתאום, התבוללות.
חד משמעית לא.
אני יהודיה וזה נקרא התבוללות
לא כי הוא לא יהודי וזאת יתבוללות
זה תלוי מה תהיה שיטת הגיור בארץ כמה היא קשה וכמה זה צריך לנהל לי את החיים אבל אם השיטה תהיה קשה מידי ואני אצטרך לחזור בתשובה וכל זה לא חושב
אם אני אוהב אותם אז למה לא
אני גם לא רוצה לבלבל את הילדים נצרות ויהדות זה שתי דתות שנות ממש ומה נעשה
כן.
כן כי אנחנו כולנו לפני הכל בני אדם ולכולנו זורם בגוף דם אדום.
לא מבינה למה באמת כל כך הרבה נגד הנצרות.. :)
אנונימית
לא, כי אני יהודיה ואני אתחתן רק עם מישהו מהעם שלי
לא אבל אם הבן זוג שלי יתגייר אז אין בעיה.
אין לי בעיה עם נוצרים אבל אני לא רוצה להתבולל
כן כי אני הומו זה לא משנה
כן.
כן
אנונימית
אני כן אהיה חברה קרובה של נוצרי או מעבר אבל לא אתחתן או אשכב עם נוצרי,
כלומר, אין לי בעיה להיות מיודדת או אפילו חברה הכי טובה, אבל, לשכב או להתחתן זה טיפה בעייתי בגלל הדתות.
מאמינה שיהיו לי חברים נוצרים בעתיד אבל לא מעבר
וגם אם מישהו עושה את זה, זו דעתו ואין שום בעיה. ואני בטוחה שדעתי תשתנה עוד כמה שנים
כן
לא יודעת תלוי באופי שלו.
לא, אסור לפי הדת.
לא כי אני לא מאמין בחתונות אבל בכיף הייתי יוצא עם אחת וחיי איתה את חיי
אנשים פה מפ*רים אם הייתם מוצאים את אהבת חייכם והם היו נוצריים אז לא הייתם מתחתנים איתם כי סה התבוללות
לא. אני יהודי שיתחתן עם יהודיה
אני בטוחה שכן ב98% בגלל שתי סיבות.
1. אני לא אוכלת ממש בייקון ודברים כאלה, אין לי בעיה לנסות משהו חדש אבל אבא שלי ירצח אותי אם הוא ידע שאכלתי את זה.
2. בגלל שאבא שלי כנראה לא יקבל אותו.ה ואני לא רוצה להיות בריב עם אבא שלי בגלל הבן אדם שאני אוהבת וזה למה אני מורידה 2% אבל חוץ מזה, אם אני אוהבת אותו.ה אז כן ברור.
אנונימית
^אחת התשובות המטומטמות שקראתי אבל בסדר..
אנונימי
אם אני אוהבת אותם למה לא?
אני מבינה שרוב האנשים אומרים לא פשוט כי זה נגד האמונה שלהם
אבל אין לי סיבה לא להיות עם נוצרי/ה/ם/ות
דת זה לא משהו "כולה" - זה מטרת חינו בעולם הזה...
לא
KMP
^^
של חלק מאוד מאוד קטן מהאנושות
רק אם היא ערבייה/ הוא ערבי
כן.יאללה מינוסים אליי.
באלי לצאת עם נוצרי.לא מפריע לי.
כן כי אני לא מאמינה וגם זה עדיף בעיניי בגלל שהייתי רוצה שהילדים שלי יטעמו משתי תרבויות
לא
לא
אני לא מבינה את האנשים שאומרים כן
ברור שלא ובחיים לא
זה אשכרה התבוללות
^לא יודעת
את יודעת שלא כל היהודים מאמינים כן?
לא הייתי ישר פוסלת
אבל אני מעדיפה שלא
כן, גם הם אנשים דת זאת רק דת, שום דבר מעבר.
אם אני אוהב אותו למה לא?
כן, אני חושבת שלאמריקאים יש הרבה יותר כבוד מלישראלים
סליחה אם פגעתי במישהו אבל זאת דעתי
^^
השאלה הייתה על נוצרים לא אמריקאים חחח
אמשך :(, לא מעבר למה? לדרך שהקב"ה נתן לנו אוןתה שאנחנו חייבים ללכת על פיה?
כן מה זה משנה לי
לא , אני לא רוצה להתבולל, אבל זאת בחירה אישית שלי כי אני מאוד מאמינה. כל אחד באמונתו יחייה. זה לא מגזענות!! פשוט חשוב לי לא להתבולל ואני חושבת שכל אחד צריך לעשות מה שעושה לו טוב:)
כנראה שלא
אבל אולי
אם אני אוהב אותה אני גם אעשה איתה ילדים
אם אני אוהב אותה אני גם אעשה איתה ילדים