23 תשובות
כן, תחשבו כמה בני זוג פוטנציאליים אנחנו מפספסים בגלל הדת.
אנונימית
כל עוד היא לא מאמינה בחבר דמיוני, למה לא?
כן. לא אכפת לי מדת.
אנונימית
שואל השאלה:
אני גם לא אבל בכל זאת שואל
אני גם לא אבל בכל זאת שואל
כן, אמונה זה לא הכל, לא כדאי לפספס בן אדם שאוהבים בגלל דעות
לא כי אני דתייה ואסור להתבולל
כן כי האישיות זה מה שחשוב
כן זה דווקא מושך אותי יותר מישהו גוי
אנונימית
כן כי לא כזה קריטי לי הדת .
וגם נראה לי מגניב כזה שהילדים שלי יוכלו לחוות גם חגים נוצריים וגם חגים יהודיים
וגם נראה לי מגניב כזה שהילדים שלי יוכלו לחוות גם חגים נוצריים וגם חגים יהודיים
אנונימית
וואי תאמת שלא יודעת
מצד אחד סבא שלי דתי ואני לא רוצה לאכז אותו כי הוא הכל בשבילי
מצד שני אני אתאיסטית ולא ממש אכפת לי מדת
מצד אחד סבא שלי דתי ואני לא רוצה לאכז אותו כי הוא הכל בשבילי
מצד שני אני אתאיסטית ולא ממש אכפת לי מדת
אנונימית
ממש לא, כי התורה (דברים ז, ג-ד) אוסתר עלינו להתחתן עם הגויים.
מי שחושב שהדת גורמת לנו "להפסיד" דברים - טועה ובגדול: הק נתן לנו את תורה לטובתנו - לזכות אותנו לעולם הבא. אם התורה אוסרת עלינו משהו - זה בשביל לגור אותנו מדברים אשר לא טובים לנו.
מי שחשוב שהדת - זה לא הכל בחיים - גם טועה ובגדול: למה אנחנו בכלל נמצאים בעולם הזה אם לא בשביל לשמור מצוות ולהגיע עם זה לעולם הבא? אם לא נלך על פי זה (חלילה ) - בזבנו את החיים אשר קיבלנו במתנה מאת האלוקים...
מי שחושב שהדת גורמת לנו "להפסיד" דברים - טועה ובגדול: הק נתן לנו את תורה לטובתנו - לזכות אותנו לעולם הבא. אם התורה אוסרת עלינו משהו - זה בשביל לגור אותנו מדברים אשר לא טובים לנו.
מי שחשוב שהדת - זה לא הכל בחיים - גם טועה ובגדול: למה אנחנו בכלל נמצאים בעולם הזה אם לא בשביל לשמור מצוות ולהגיע עם זה לעולם הבא? אם לא נלך על פי זה (חלילה ) - בזבנו את החיים אשר קיבלנו במתנה מאת האלוקים...
אנונימי
לא
לא, כי זה התבוללות וגם בלי קשר לזה שאסור. אני רוצה שהילדים שלי יגדלו לחינוך דתי יהודי
לא. אני יהודי. ולא אמכור את הדת העם ואמונה שלי בשביל תאווה רגעית וגשמית
לא. אני יהודיה. למה שאתחתן עם נוצרי?
לא
כן, אני אמנם יהודיה אבל אתאיסטית אז לא אכפת לי מדת ככ
לא זאת התבוללות
לא.
התבוללות, בגידה בעם, במורשת ובמשפחה שלי, ואי אפשר להקים בית עם מישהי ששונה בצורה כזאת רחבה, זה הורס את הזוגיות.
התבוללות, בגידה בעם, במורשת ובמשפחה שלי, ואי אפשר להקים בית עם מישהי ששונה בצורה כזאת רחבה, זה הורס את הזוגיות.
לא. אני יהודיה, זאת התבוללות.
ובעתיד אני רוצה להקים בית יהודי שומר תורה ומצוות.
ובעתיד אני רוצה להקים בית יהודי שומר תורה ומצוות.
לא כי אני כהן ואם כך ילדי לא יהיו כהנים
קצת לא מבינה למה יש פה כל כך הרבה מינוסים על דעות שהם כאלה שאומרים שלא אכפת להם לצאת עם משהו שהוא לא יהודי זה עניין שלהם למה אתם ישר שמים מינוסים
באותו הנושא: