12 תשובות
לא, מצטער, זה נוגד את הערכים שלי.
כן, עם נוצרי
לא
לא נראה לי
אנונימית
לא
אני סטרייטית.
אבל הייתי מתחנת עם נוצרי.
ויש עוד הרבה בנים שדת לא משנה להם כלום, אם למישהו דת מפריע אז הוא סתם דפוק (מצטערת על המילה) אבל דת לא קובעת מי הבן אדם
אבל הייתי מתחנת עם נוצרי.
ויש עוד הרבה בנים שדת לא משנה להם כלום, אם למישהו דת מפריע אז הוא סתם דפוק (מצטערת על המילה) אבל דת לא קובעת מי הבן אדם
עם נוצרי, כן למה לא? אם אני אוהבת אותו אז יאללה
^ קודם כל זה עיניין של אמונה אין לי בעיה עם נוצרים בכללי ויש לי ידידים נוצרים אבל אני לפי האמונה שלי אתחתן עם יהודי
אנונימית
ברור שלא הייתי מתחתנת עם נוצרי אפילו לא חושבת על זה..
וגם לא עם מוסלמי, למרות שברקאי הרדל ופורקאן אנדיץ' הם וואו.
וגם לא עם מוסלמי, למרות שברקאי הרדל ופורקאן אנדיץ' הם וואו.
עם נוצרי, לא
כן, לא אכפת לי מזה
אחי התחתן עם נוצרייה ככה ש..
אחי התחתן עם נוצרייה ככה ש..
באותו הנושא: