5 תשובות
אם יש לכל מה שאתה אוכל טעם כל של ברזל.. כנראה שכן
יכול להיות לרוב שזה קורונה
תעשי/תעשה בדיקת קורונה
תרגישי/תרגיש טוב (:
יכול להיות לרוב שזה קורונה
תעשי/תעשה בדיקת קורונה
תרגישי/תרגיש טוב (:
תראי, זה מורכב...
אף אחד פה לא רופא כדי לומר לך בודאות.
תלכי להיבדק אצל איש מקצוע.
אף אחד פה לא רופא כדי לומר לך בודאות.
תלכי להיבדק אצל איש מקצוע.
תעשה בדיקהה
אני חליתי בקורונה ואני יודעת איל זה מרגיש כי גם לי זה היה^^
שואל השאלה:
אני בת ח ח ח
נראה בהמשך היום, נתייעץ ואם יגידו לעשות אעשה
תודה לעונים בכל מקרה
אני בת ח ח ח
נראה בהמשך היום, נתייעץ ואם יגידו לעשות אעשה
תודה לעונים בכל מקרה
באותו הנושא: