5 תשובות
אם יש לכל מה שאתה אוכל טעם כל של ברזל.. כנראה שכן
יכול להיות לרוב שזה קורונה
תעשי/תעשה בדיקת קורונה
תרגישי/תרגיש טוב (:
תראי, זה מורכב...
אף אחד פה לא רופא כדי לומר לך בודאות.

תלכי להיבדק אצל איש מקצוע.
תעשה בדיקהה
אני חליתי בקורונה ואני יודעת איל זה מרגיש כי גם לי זה היה^^
שואל השאלה:
אני בת ח ח ח
נראה בהמשך היום, נתייעץ ואם יגידו לעשות אעשה
תודה לעונים בכל מקרה