3 תשובות
לא רוצה להלחיץ אבל זה אחד מהתסמינים של הקורונה (לי היה קורונה אני יודעת מה את מרגישה) תתיעצי עם אמא שלך ותגידי לה את זה לא חושבת שצריך רופא
זה תסמין לקורונה. אז לא לרופא תעשי איתו,שיחת וידאו לא ללכת אליו
תבקשי מהרופא בדיקת קורונה