התחברות
הרשמה
מה זה דיסלקטי?
18 במרץ 2021, 18:43
???
3 תשובות
מישהו שקשה לו לקרוא
ג
גדעון פיצקי
אחד שקשה לו לקרוא ולכתוב
_
__babygirl__
בן אדם שקשה לו לקרוא ולכתוב
פ
פרה כפרה
באותו הנושא:
למה אנשים חייבים כל הזמן לתקן אותי אם אני דיסלקטית?
אני דיסלקטית. איך אני יזכור שרושמים סושי לא שוסי?
מה זה דיסלקטיות?
אם אני לא יודעת לקרוא , לכתוב ולדבר באנגלית זה אומר שאני דיסלקטית ?
יש לי מבחן בערבית ואני דיסלקטית
כותבים יאוש או ייאוש? (אני יודעת שייאוש, חברה דיסלקטית שלי לא מאמינה)
תגידו בנים אם תדברו עם מישהי שיהיה לה קצת שיגאות כתיב מידיי פעם אבל אז היא תגיד לכם שהיא דיסלקטית
זיהוי דיסלקציה על עצמי - יש לי תחושה שאני דיסלקטית. איך אני יכולה לדעת אם כן או לא?
וואי אני דיסלקטית וכל הזמן אני שוכחת איך כותבים מנשים/מנסים שמה/סמה זה משגע. איך כותבים נכון?
דיסלקטית.. איך יודעים מתי מוסיפים י ומתי לא?
כל הזמן יורדים עלי בגלל שגיאות תחביריות ושאני דיסלקטית ומתקשה להתבטא נמאס לי לחיות?