4 תשובות
כמו אוטיזם
אנונימית
זה לא כמו אוטיזם^
זה פשוט לקות למידה ויש כל מיני סוגים.
זה פשוט לקות למידה ויש כל מיני סוגים.
"דִּיסְלֶקְסְיָה (מיוונית: dys = קשה + lexis = מילה, נכתב גם בצורה הלא-תקנית: דיסלקציה. בעברית: הַפְרָעַת קְרִיאָה) היא לקות מולדת המסווגת כ"לקות למידה" המפריעה להליכים קוגניטיביים (תהליכי ארגון, עיבוד וניתוח מידע) הקשורים בכישורי השפה ודרושים לקריאה".
ויקיפדיה.
ויקיפדיה.
אנונימית
אני האנונימית. ):
באותו הנושא: