6 תשובות
זה די יציק בעין אני אומר את האמת.
אבל לא אפסול על זה.
4AM
זה לא יוריד
אני לא אבשלום קור
אם הייתי בן אז וואלה היה מוריד בקטנה
להפך מה.. זה ממש חמוד הכנות והכל וזה שמישהי משקיעה לפתור משהו שמפריע לה. ודרך אגב דיסלקציה זה לא לקות שקשורה לקריאה? אין לי מושג
שואל השאלה:
גם אבל לא רק^
אנונימית
אה סבבה אוקי. לומדים דברים בחיים.