6 תשובות
זה די יציק בעין אני אומר את האמת.
אבל לא אפסול על זה.
אבל לא אפסול על זה.
זה לא יוריד
אני לא אבשלום קור
אני לא אבשלום קור
אם הייתי בן אז וואלה היה מוריד בקטנה
להפך מה.. זה ממש חמוד הכנות והכל וזה שמישהי משקיעה לפתור משהו שמפריע לה. ודרך אגב דיסלקציה זה לא לקות שקשורה לקריאה? אין לי מושג
שואל השאלה:
גם אבל לא רק^
גם אבל לא רק^
אנונימית
אה סבבה אוקי. לומדים דברים בחיים.
באותו הנושא: