9 תשובות
אני אוהבת אותך בתור תימנייה.
שואל השאלה:
גם אני אותך תימנושית יקרה ;) ❤
אנונימית
בצדק ! נשבעת תימנים זו פשוט העדה הכי טובה והכי כיפית !!! שלא נדבר על כמה שהם יפים ועל האוכל הטעים שלהם !!
שואל השאלה:
וואי כןן בנים תימנים זה פשוט נזר הבריאה בלי עין הרע
אנונימית
בלי עין הרע
תודה תודה
חחח לא נראה לי שישנאו אותך כי את מתעניינת בעדה ואוהבת את האנשים
משבעת שראיתי בול אותו שאלה רק אשכנזים במקום תימנים
עם אותו ניסוח והכל
אנונימית
שואל השאלה:
חח אמאל'ה כתבתי את השאלה הזאת לפני חצי חודש
אנונימית