13 תשובות
חחחחחחח הייתה מישהי מלפני חצי שעה בערך ששאלה את אותו הדבר אבל על תימנים
וואו זה ממש לא קריטי עדות.
הדבר היחידי שמשנה זה האןפי..
הדבר היחידי שמשנה זה האןפי..
חחח את תמניה?
אנונימי
יואוו אני חושבת שזה חמוד רצח ושוואלה זה לא משנהה אני כל מי שתימוני לידי הוא בסט ואת לא נדחפת בכלל כולנו עם ישרואל
"עדות זה דבר פרימיטיבי. תסתובבי עם מי שבאלך, אין בזה בעייה."
אומר הבחור הגזען, lmfao
זה בסדר גמור
אין דבר כזה להידחף לעדה
אומר הבחור הגזען, lmfao
זה בסדר גמור
אין דבר כזה להידחף לעדה
לא מכירה אותך, אבל יצא לי לראות תשובות שלך...
"יש לי חברים אתיופים" אמר כל איש גזען שלא רוצה לצאת גזען:)
כמו שכתבתי למעלה- לא מכירה אותך, רק קראתי תשובות שלך
אני יכולה להוכיח, אבל אתה יכול למצוא תשובות שלך בעצמך
אני לא אגלול עכשיו לחודש מרץ או יוני 2020 כדי להוכיח ל"אתם כבר יודעים מי אני" שהוא התבטא בצורה גזענית
כמו שכתבתי למעלה- לא מכירה אותך, רק קראתי תשובות שלך
אני יכולה להוכיח, אבל אתה יכול למצוא תשובות שלך בעצמך
אני לא אגלול עכשיו לחודש מרץ או יוני 2020 כדי להוכיח ל"אתם כבר יודעים מי אני" שהוא התבטא בצורה גזענית
שוב- לא קשור אל הדת
כתבת דברים גזעניים על אתיופים
כתבת דברים גזעניים על אתיופים
מה שראיתי היה על אתיופים, אבל לא קשור אל הדת
אני לא אחפש את זה, זה מלפני חצי שנה...
אני לא אחפש את זה, זה מלפני חצי שנה...
קשה לך לקרוא או משהו...?!?!?
כתבתי "אני לא ביקשתי ממך להוכיח לי כלום"
מה זאת אומרת "החלפת אותי במשתמש אחר"?
אני אומרת לך שיש תשובות!!!
אתה בוחר לא למצוא אותן.
לא יודעת מה קרה לך כל החצי שנה הזאת... נראה לי ששכחת אילו דברים כתבת על אתיופים...
יהיה יותר קל אם אתה תחפש את זה בתשובות שענית עליהן
כתבתי "אני לא ביקשתי ממך להוכיח לי כלום"
מה זאת אומרת "החלפת אותי במשתמש אחר"?
אני אומרת לך שיש תשובות!!!
אתה בוחר לא למצוא אותן.
לא יודעת מה קרה לך כל החצי שנה הזאת... נראה לי ששכחת אילו דברים כתבת על אתיופים...
יהיה יותר קל אם אתה תחפש את זה בתשובות שענית עליהן
וואי איזה חופר
לא.
אם אתה באמת לא גזען, אין צורך שתגיד שיש לך חברים אתיופים.
אתה יכול להיות גזען ועדיין להיות חבר של אתיופי.
אין צורך להצדיק את הגזענות שלך ב"יש לי חברים אתיופים" כי זה לא סותר, אתה יכול לומר משהו גזעני על אתיופים ועדיין לאהוב את החברים שלך.
אתה יכול להמשיך לחכות.
אתה יודע מה עוד אתה יכול לעשות? לחפש בעצמך את התשובות שאני מדברת עליהם ואתה בתוך תוך יודע על מה אני מדברת!
אם אתה באמת לא גזען, אין צורך שתגיד שיש לך חברים אתיופים.
אתה יכול להיות גזען ועדיין להיות חבר של אתיופי.
אין צורך להצדיק את הגזענות שלך ב"יש לי חברים אתיופים" כי זה לא סותר, אתה יכול לומר משהו גזעני על אתיופים ועדיין לאהוב את החברים שלך.
אתה יכול להמשיך לחכות.
אתה יודע מה עוד אתה יכול לעשות? לחפש בעצמך את התשובות שאני מדברת עליהם ואתה בתוך תוך יודע על מה אני מדברת!
זה קיים. אתה לא תחפש את מה שאתה לא רוצה למצוא:)
אני לא ביקשתי ממך להוכיח לי כלום, אתה זה שמבקש ממני להוכיח לך שאתה גזען, אבל אתה כמו כל גזען... לא משנה אם אני אוכיח לך כי אתה עדיין לא תבין מה גזעני בתשובות שכתבת.
אני לא ביקשתי ממך להוכיח לי כלום, אתה זה שמבקש ממני להוכיח לך שאתה גזען, אבל אתה כמו כל גזען... לא משנה אם אני אוכיח לך כי אתה עדיין לא תבין מה גזעני בתשובות שכתבת.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: