התחברות הרשמה

אני היחידה שיש לה אובססיה לבנים תימנים?

הם שלמות הבריאה
16 באוגוסט 2019, 20:20
צבע עורתימנים    
3 תשובות
בטוחה שיש עוד כמוך
S
Sweet Creature
חחח יש לי חברה כזאת
ל
לא טובה בשמות
בדוק תימנים הכי טובים, ואני בכלל לא אומר את זה כי אני חצי תימני..
טוב נו אני כן אומר את זה כי אני חצי תימני
ה
החיים תמיד יפים
באותו הנושא:
מה דעתכם על היופי התימני ועל תימנים בכללי?
גם לכם יש אובססיה לרוצחים סדרתיים או שאני המוזרה היחידה פה?
יש כזה דבר תימנים לבנים?
אתם אוהבים תימנים? יש לכם חברים תימנים? אם כן הם קמצנים?
תימניות יפות בעיניכם? אני כל הזמן באובססיה עליהן
תימנים או כאלה שמבינים באוכל תימני כנסו
אם אני חצי תימניה חצי עיראקית אני נחשבת לבנה?
מה אתם חושבים על תימנים? הייתם רוצים להיות תימנים?
וואי נכון בנים תימנים מושכים ממש?
תימנים שחורים או לבנים?
בנות, גם לכן יש אובססיה לבנים עם עיניים כחולות?