5 תשובות
לכי לתזונאית
זה רע לא לאכל
זה רע לא לאכל
את.. שבוע לא אוכלת? זה כל כך לא הגיוני.
איפה המבוגר שמשגיח עלייך? את יכולה להגיע למצב נוראי.
תכריחי את עצמך לאכול ותתרגלי לזה. זה יכול להיות ממש גרוע.
איפה המבוגר שמשגיח עלייך? את יכולה להגיע למצב נוראי.
תכריחי את עצמך לאכול ותתרגלי לזה. זה יכול להיות ממש גרוע.
תכריחי את עצמך לאכול.
זאת האופציה היחידה.
תאכלי משהו מתוק לפני הארוחה הגדולה זה יפתח לך את התאבון.
זאת האופציה היחידה.
תאכלי משהו מתוק לפני הארוחה הגדולה זה יפתח לך את התאבון.
מה את אוכלת ביום ?אולי נוכל לעזור לך
אנונימית
את יכולה לכתוב לי בפרטי אם את רוצה לדבר עם מישהו,את יכולה לבדוק אצל תזונאית גם
באותו הנושא: