4 תשובות
אם את אוכלת בבית אז לא, אם לא אז כנראה שכנ
שואל השאלה:
לא אוכלת בבית
אנונימית
גם אני לא זה בסדר
זה בגלל איזו שהיא הפרעה או שאת סתם לא רעבה? אבל בכל מקרה זה לא בסדר זה די מסוכן.