4 תשובות
אם את אוכלת בבית אז לא, אם לא אז כנראה שכנ
שואל השאלה:
לא אוכלת בבית
לא אוכלת בבית
אנונימית
גם אני לא זה בסדר
זה בגלל איזו שהיא הפרעה או שאת סתם לא רעבה? אבל בכל מקרה זה לא בסדר זה די מסוכן.
באותו הנושא: