4 תשובות
על מה יש לך רגשות אשמה?
על זה שנהנית מהאוכל?
על זה שנהנית מצורך קיומי?
אנונימית
שואל השאלה:
כי אכלתי מלא בלי לעשות ספורט...
וכאילו השמנתי אוף
אז מה.. מי אמר שזה דבר רע חלאס עם דיבור שלילי על הגוף שלנו על זה שאכלנו ונהנינו דיי
אנונימית
יש לכל אחד ימים שבהם הוא אוכל הרבה, וזה בסדר. אני לא חושבת שזה ישפיעה יום יומיים בלי להתאמן.
אני אפילו בטוחה בזה.
הגוף צריך לנוח.
את צריכה לא להכביד על עצמך, זה מאוד חשוב. אני הכבדתי על עצמי באימונים במשך כמה שבועות ברציפות, ואז אחרי זה, היו שבועיים שלמים שלא הצלחתי להתאמן כי הגוף שלי היה עייף וכאב לי.
תמשיכי להתאמן כרגיל, אם את רוצה להוריד את זה.
אבל תזכרי שברגע שהגוף מתאמן, הוא חייב יותר אוכל. ואוכל זה טוב! יאמ יאמ יאמ