4 תשובות
אוליי תחגגי עם אמא שלך ואז יום אחרי אוליי או מתיישהו בפסח תלכי לבקר אותו ?
באמת החלטה קשה, אבל תחגגי את פסח במקום שטוב לך בו ותבקרי את אבא שלך בזמן שבו לא תסבלי, וככה גם הוא ישמח.

חוץ מזה, נורא יפה מצידך לחשוב ככה על אחרים ולנסות לשמח אותם ❤
שואל השאלה:
הבעייה שאבא שלי גר רחוק והוא רוצה שאני יבוא אליו בערב חג לארוחהשנישב כולנו ביחד ולא בכל המועד(שאז לא אכפת לו איפה אני היה) אם אבא שלי היה גר קרוב יכולתי ללכת עליו רק לערב חג ולחזור הבית אבל הוא שעתיים נסיעה ממני אין תחבורה ציבורית ולא יהיה מי יחזיר אותי זה רק להשאר לישון שם משישי עד ראשון
אנונימית
את תכלס רוצה לשמח את שניכם אבל יש לך העדפה של מה לעשות ?
אם כן, תלכי אחרי זה.
אם לא, תוכלי לעשות טבלה של יתרונות וחסרונות.
אני חושבת שבמקרה הזה תישארי לחגוג עם אמא שלך, וביום אחר תבואי אליו וככה הוא גם יוכל לדבר איתך לבד במקום שכולם יהיו מסביב...
תדברי איתו על זה תסבירי לו שאת רוצה להיפגש איתו ביום אחר כדי להיות איתו לבד או משהו כזה.
חשוב שגם לך יהיה טוב ❤
כל הכבוד לך, באמת שאת מקסימה
וואן אני הייתי במצב שלך עד שקרה כמה דברים, את לא יכולה להכריח את עצמך, תשארי עם אמא שלך ותסבירי לאבא שלך שאת לא רוצה שהיא תשאר לבד, תשלחי לו סלפי בחג, תלכי אליו קצת לפני או קצת אחרי :)