4 תשובות
תכתבי לן את?
למה את מחכה בעצם? גם את יכולה לכתוב לו :)
תכתבי לו את
תכתבי לו את אם גם אחרי השיחה הזאת הוא לא יכתוב אז כנראה הוא לא ממש בקטע אבל במקום לשבור את הראש עם סימני שאלה תפתחי את שיחה לא יקרה כלום.. מבטיחה לך שהשגתי דייט ראשון לא פעם בזכות זה שדמתי את הסטיגמות בצד ויזמתי שיחה בעצמי(:
אנונימית
באותו הנושא: