תשובה אחת
זה בסדר, זה הגיל שהדברים האלה קורים, וכנראה שיש לך את הצורך הזה.
זה מקסים בעיניי שיש בך הרבה אהבה שאת רוצה לתת,אבל תנסי ליהנות ממי שסביבך כרגע, את תמצאי מישהו שיאהב אותך, את לא צריכה לרדוף אחרי זה.