11 תשובות
את לא מתאכזבת בצדק, אבל כדאי שתשתפי אותו שהתאכזבת אם זה מעיק עליך.
הי זה לגיטימי לגמרי.הכל בסדר..
חשוב אבל שתבואי ותדברי איתו עלזה..שגמלך יש ציפיות ממנו...
אם זה היה קורה לי זה היה בדיוק אותו דבר
אני מבינה אותך חחח אבל תחשבי שהוא לא יודע את זה שחיכית לו שעות והיית עייפה ולא הלכת לישון כדי לדבר איתו .. תגידי לו את זה פשוט
שואל השאלה:
אני אמרתי לו את זה והוא אמר שהוא לא שם לב לשעה
אנונימית
זה בסדר לגמרי אני מבינה למה את מתאכזבת אם את ליכית לו מ11 כמו שאתם עושים בדרכ וכנראה שכיך לך מזה ואכפת לך וכשהוא מתנהג ככה זה מרגיש כאילו לא אכפת לו ןעוד אחרי שחיכית זה בצדק פשוט לא כזה ביג דיל אם זה לא תמיד
אנונימית
הכל טוב. קורה של שמים לב לשעה.
שואל השאלה:
פשוט בזמן האחרון שאנחנו מדברים ממש קצת ביום, אולי תקראו לי רכושנית פשוט אנחנו גרים ממש רחוק מאחד השני ונפגשים רק פעמיים בשבוע וגם זה אולי ואני לא מסוגלת וזה קצת קשה לי עם זה ואין לי מושג מה לעשות עם זה עכשיו
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הוא לא שם לב לעולם לשעה.. זה הקטע
פעם אחת הייתי מבינה, שתי פעמים גם
אבל זה מתחיל להיות כל הזמן והוא יכל לבוא ולהגיד לי שהוא טיפה מתעכב
אנונימית
שואל השאלה:
אני מרגישה שאני מביאה יותר בקשר שלנו, וזה מקשה עליי בטירוף
אולי להתחיל להתאמץ קצת פחות ולראות מה יקרה משם?
אנונימית
את יכולה לנסות
אחד זה לא נראלי קשור לרכושנית זה נראלי קשור לזה שאת אוהבת אותו ומרגישה שאתם מתרחקים אז את מפחדת זה הגיוני לגמרי.. אבל הכל יהיה בסדר אם את שואלת אותי זה ככה בתקופות מסוימות, קורה ועובר
וכן זה רעיון טוב תנסי את זה
אנונימית