9 תשובות
זה ממש מטריד
אמאלה זה מוזר ומטריד
זה נורא מטריד ומוזר.
מטריד ממש
הייתי מתלוננת
שואל השאלה:
חושבים שהייתי צריכה לדווח עליו? להגיב פחות בקרירות רוח? הרגשתי חוסר נעימות אבל גם הרגשתי באותה הפעימה "לא נעים ללכת" ולא לעזור לו, שזה אגב לא בסדר מצדי
אנונימית
היית צריכה כי הוא היה יכול לעשות משהו יותר גרוע למישהי אחרת בטח
אבל לא נורא, זה קורה ואני מבינה אותך לגמרי , לצערי עברתי הטרדות ולא דיווחתי אבל למזלי ההורים שלי גילו ודיווחו...
אל תדאגי, תחשבי על דברים טובים❤
מאד מוזר ומטריד האמת
ממש מוזר... יכול להיות שהוא קצת מטורף
תדברי על זה עם מישהו, עם בן אדם מבוגר כמו הורה, יועצת או עם חברה
אפילו אם זה קצת מטריד אותך, זה בסדר וזה טבעי
תדברי עם מישהו, אל תשמרי את זה בבטן, את לא לבד
כמעט כל בן אדם, בת או בן, חוו הטרדה כזאת או אחרת
את לא לבד, תדברי על זה וזה יגרום לך להרגיש טוב יותר אני מבטיחה
שואל השאלה:
אני בת 19 כבר, זה עבר לי
אנונימית