4 תשובות
כן, זה מאוד יקשה עלייך בכיתה ט
אנונימי
הכל טוב לומדים נושאים חדשים כבר
ואת תביני לאט לאט את החומר של כיתה ח ותביני שזה אחד הקלים גם אם עכשיו לא
וואו אני בול באותה סיטואציה וגם בהקבצה א' אז מצטרפת לשאלה
אני עולה ליא הממצוע שלי בח היה 55 והממוצע שלי בט היה 70