6 תשובות
טוב שקט
אנונימית
.
אם הרצונות שלכם שונים, יהיה לך מאוד קשה
להמשיך להיות איתו בקשר..
עם כל הצער שבדבר, כדאי שתתפסי מרחק.
להמשיך להיות איתו בקשר..
עם כל הצער שבדבר, כדאי שתתפסי מרחק.
אם הוא לא בעניין תנסי לשחרר
^די בטוח שהיא הגיבה ככה כי יש כבר 3 שאלות דומות כאלו של מישני שבפרינדזון של מישהו
אנונימי
אני חושבת שעדיף שתתקדמי הלאה...
הרצונות שלכם שונים..
אבל אחרי שתשחררי ממנו הוא יבין איזה נסיכה הוא הפסיד !
הרצונות שלכם שונים..
אבל אחרי שתשחררי ממנו הוא יבין איזה נסיכה הוא הפסיד !
באותו הנושא: