6 תשובות
טוב שקט
אנונימית
.
אם הרצונות שלכם שונים, יהיה לך מאוד קשה
להמשיך להיות איתו בקשר..
עם כל הצער שבדבר, כדאי שתתפסי מרחק.
אם הוא לא בעניין תנסי לשחרר
^די בטוח שהיא הגיבה ככה כי יש כבר 3 שאלות דומות כאלו של מישני שבפרינדזון של מישהו
אנונימי
אני חושבת שעדיף שתתקדמי הלאה...
הרצונות שלכם שונים..
אבל אחרי שתשחררי ממנו הוא יבין איזה נסיכה הוא הפסיד !
באותו הנושא: