תשובה אחת
אם את אמרת שאת לא רוצה אותו, כנראה שענית לעצמך על התשובה חח.
סתם, תעשי מה שבראש שלך, קחי תזמן עד שתרגישי בברור אם את אוהבת אותו וזה..
אם את מרגישה שאת אוהבת אותו, לכי על זה סיס, אין לך מה להפסיד...
סתם, תעשי מה שבראש שלך, קחי תזמן עד שתרגישי בברור אם את אוהבת אותו וזה..
אם את מרגישה שאת אוהבת אותו, לכי על זה סיס, אין לך מה להפסיד...
באותו הנושא: