אז ככה.. יצא שאני וילד מהכיתה ממש התחברנו בזמן האחרון אני חושבת שאני מתחילה להרגיש אליו משהו..
הייתי בקטע שלו גם לפני שנתים אבל זה היה כיתה ז אז זה לא משנה. בכל מקרה, אני מפחדת שוב להפגע כמו שקרה לי ואני די בטוחה שהוא לא כלכך בקטע שלי ואני לא יודעת מה לעשות..