10 תשובות
בחיים לא
כןכןןכןכןכןכןכןכןכןכןכןכןכןכ
לא
כי כן יש סיבות לשפוט אותי
לפעמים
אנונימית
לפעמים זה קורה
כן כל הזמן כל שעה כל דקה כל שניה
זה מעצבן
כן כי אני שחורה חושבים שאני עבריינית ונרתעים ממני כל הזמן ;(
אנונימית
מהה את אתיופית?
אם כן איזה כיף לך חלום חיי להיות אתיופית הם יפים ברמות
שואל השאלה:
^^מצטערת שאת עוברת את זה
אנונימית
לפעמים