התחברות
הרשמה
רק אני חושבת שהאנימה דווילמן ממש מוזרה ואוברייטד?
21 בפברואר 2021, 01:43
Netflix
תשובה אחת
שואל השאלה:
תענו פליזז התערבתי עם חברה
אנונימית
באותו הנושא:
רק אני חושבת שמריה מוזרה ?
מישהו פה ראה את האנימה דווילמן קרייבייבי? מה דעתכם?
אני יוצאת ממש מוזרה שרק אני חושבת שאון רפאלי לא כזה חתיך?
רק אני חושבת שזה מוזר ? (אני מוזרה)
אני חושבת שאנשים חושבים שאני משוגעת/מוזרה/פסיכופתית...
מישהו ראה דווילמן קרייבייבי?
אני חושבת שקיבלתי התקף חרדה קטן מג'וק אני מוזרה?
אני מוזרה שאני חושבת את זה ?
למי שראה את האנימה "דווילמן: בכיין" איך אתם לא מזועזעים מזה? ברצינות יש לי טראומה, דאפק
רק אני חושבת שהיוטיוברית חניה מניה מוזרה?
יש לי שאלה קצת מוזרה אבל אני חושבת שתקבלו אותה בכל זאת, המשך בפירוט אפשר ייעוץ?