שאלה למתאמנים, אם אתם מתאמנים בבית אז עוד יותר טוב. - קישור מצורף
אני מתאמנת כבר בערך חצי שנה אבל לא התאמנתי עם הרבה משקל (יש לי שתי משקולות של 3 קילו) ראיתי את הסט הזה ורציתי לשאול האם אתם חושבים שכדאי לקנות אותו? או אולי לקנות משהו אחר? וגם איזה לקנות של 40 ( יש יותר אפשרות לשחק עם המשקל) או 50(הרבה פחות אפשרות לשחק עם המשקל).