3 תשובות
כי בפירות יש מלא סוכר והפירות יוצרים מיץ מתוק חמוץ כזה
בדרכלל לא מוסיפים דבש/סוכר ומשאירים רק את הפירות
אם באלך תוסיפי פשוט זה יהיה ממש מתוק
שואל השאלה:
למה
אנונימית
לא שמים דבש בסלט פירות