5 תשובות
יש כדורים אבל את צריכה מרשם,לגבי הגודל,הם לא גדולים הם בגודל סטנדרטי אז אני מאמינה שתצליחי לבלוע אותם
שואל השאלה:
מה זה גודל סטרדנטי?
אנונימית
גודל סטנדרטי זה יעני גודל רגיל של כדורים לא קטן ולא גדול באמצע כזה
שואל השאלה:
לא חח אני יודעת מה זה סטנדרטי פשוט התכוונתי יש לך איזה קישור לאיזה גודל בערך זה? אם לא בכל מקרה תודה
אנונימית
אהה חחח אממ זה תלוי אני דיי בטוחה שיש אפשרות בחירה של הגודל ואם תגידי לרופא שקשה לך לבלוע כדורים גדולים אז הוא יכול להוציא לך מרשם לכדורים יותר קטנים
אבל אל תקחי אותי במילה אני לא מקור מקצוע