23 תשובות
רצים ועושים משחקי כדור
אין לנו שיעורי ספורט :):
_33
בזומים לומדים על עצמות ושרירים
ובבית ספר עושים מה שבא לנו
יש לנו או כזה 10 דקות של אימון בזום או משימה כזאת של לכתוב על תרגילים ודברים כאלה
שואל השאלה:
התכוונתי בימים רגילים לא בקורונה
כבר לא אנונימי1717 מה זה מה שבא לנו?
אנונימית
כדורגל
רצים רצים רצים רצים ולפעמים עובדים על שיווי משקל
מבדקי כושר מחורטטים
משחק כדור פה ושם
חחח
עושים משחקים כדור
והמורה שלי מתלהבת רצח כמו ילדה קטנה
ממש אצלנו משחקים כאילו זה תחרות
יש קבןצת הרמאיןת ויש קבוצת המנצחות חח
לפעמים משחקים מול הבנים אבל אני אין לי כוח לשחק מולם
^שואלת השאלה
למורה אין כח ללמד אותנו ספורט אז היא שואלת מה אתם רוצים לעשות ומוציאה לנו כדורים וחבלים וכל מיני דברים כאלה ופשוט אומרת קחו תעשו
בנים: ריצת 2000, מבחני מתח, מבחני שכיבות שמיכה, מבחני כפיפות בטן, ריצת 800, ולעיתים רחוקות הוא נותן לנו לשחק מחניים או משחק כדור אחר.
בנות: מבחני קפיצה בחבל, הלכיה מהירה 1500 מטר, ובאופן כללי יותר אירובי אבל לא נותנים להן לרוץ יותר מדי
משחקים מחניים
מחניים, כדורגל עם צ'אחלות מידי פעם כדורסל או כדורשת
רצים איף
שואל השאלה:
מה זה צ'אחלות?
אנונימית
פרחות
לא תלמידה כבר וגם כל התיכון לא היה לי ספורט חח
אבל כשהיה לי, פשוט כל מיני תרגילים מפגרים וריצות.
יש לי פטור מספורט (: אבל עושים אצלינו בזום כזה והמורות פשוט משתפות מסך לאיזה אימון ביוטיוב חח 3>
כלום
רוב הזמן מתאבקות אחת עם השנייה
אנונימית
אני מכחיש את קיומם כבר חצי שנה
אנונימי
אימונים סטייל קלואי טינג(בזום כי אנחנו לא באים לביצ ספר) אבל אם היינו בבית ספר אני מניחה שהיינו עושים מבחנים רגילים בספורט כמו כל שנה
היא מביאה לנו משימה ואנחנו צריכים להגיש לה אותה עד שיעור הבא (נגיד סרטונים ואז אנחנו צריכות לצלם את עצמנו עושות את הסרטון)
אנונימית