6 תשובות
לנו פשוט שולחים עבודות שקשורות לחינוך גופני.
אצלנו צריך להיות עם מצלמות פתוחות ולעשות את התרגילים שהמורה מבקשת
המורה אומרת לנו איזה תרגילים לעשות ואנחנו עושות איתה ביחד בזום
עושים עם המורה עם מצלמה פתוחה.זה ממש מביך....
וגם שולחים לנו עבודות.....
וגם שולחים לנו עבודות.....
המורה עושה תרגילים ואנחנו צריכים כם לעשות אותם אבל כמעט אף אחד בלי מצלמה
ביטלו לנו והמורה כל יום שולחת משימה להגשה ליום למחרת בלי הסבר מפורט. כיף.
באותו הנושא: