7 תשובות
למה לא? תהיי זהירה.
אפ הוא שולח הודעות הוא אוהב איך שאת נראית
תהנו
אחמד אומר שלא תבואי
שואל השאלה:
כן אבל בתמונות באינזטגרם אני נראת הרבה יותר יפה מבמציאות ... והרוב בכלל בלי פנים
אנונימית
אל תדאגי את שווה רצח שיגיד תודה שאת בכלל מוכנה להיפגש איתו
פשוט תהיי מי שאת
ואם הוא לא יאהב איך שאת נראת אז שיקפוץ לך
שואל השאלה:
תודה יפות שלי
אנונימית