4 תשובות
למה לא רוצה?
קחי לך שבוע שבועיים להבין מה את מרגישה ואז תפעלי
אם את לא רוצה את זה תתגברי על זה ,זה יעבור לך אבל למה שלא תדברי איתו אם יש לך קראש קטן?
שואל השאלה:
כי הוא מדבר עם מלא בנות ואני כבר אמרתי לו שאני לא בקטע שלו ועדיתי את זה בעדינות אבל זה היה נראה שלא אכפת לו כי הוא מתחיל עם מלא בנות
אנונימית
אי אפשר לשלוט באהבה אבל אם את ממש "סובלת" מלהתאהב בו את יכולה לנסות לחשוב על דברים אחרים, להפגש המון עם חברות, לאט לאט תשכחי מזה...
WFM