התחברות
הרשמה
אם אני ישנה באחד היום, מה הכי מוקדם שאני יכולה לקום בלי להיות לגמרי עייפה? אבל שיהיה מוקדם, לפני תשע בבוקר.
2 במרץ 2021, 22:48
שינה
לילה
עייפות
קימה בבוקר
בוקר
2 תשובות
אבל זה לא מספיק זמן את צריכה לישון יותר נגיד את ישנה באחד ותקומי ב8 זה אחלה 7 שעות שינה
ל
להה לה לה.
שמונה וחצי
I
Iamgoodatstips
באותו הנושא:
גם אתם קמים בבוקר ואומרים טוב היום אני בטוח ישן מוקדם ואז שוב ישנים ב2 בלילה?
אני ישנה בערב(8-9) ואני מתעוררת בבוקר מוקדם איך זה בדיוק נקרא שאני ישנה כל היום?
כל פעם שאני ישנה אצל חברה אני ישנה ממש מוקדם ולא בא לי לבאס אותה הפעם, שיטות להישאר ערה עד מאוחר? (לא שותה קפה)
איזה כיף לי שאני לא צריך לקום מוקדם מחר (היום), אני מקנא בעצמי
מי שישן מוקדם קם מוקדם?
בסדר מה שאכלתי היום? אני ישנה מוקדם *
בשישי בלילה אתם ישנים בדרך כלל מוקדם (כמו בזמן בית ספר) או ישנים מאוחר?
קמתי מוקדם היום בבוקר ובדרך כלל אני קמה באחד בצהרים איך חוזרים לישון?
אני ישנה לפעמים ב3-4 בבוקר ככה ואני מתעוררת באחד בצהריים זה נורמלי שאני עוד עייפה ?
אני כל לילה מאז הבידוד ישנה מאוחר ואני רוצה לישון מוקדם כי אני קמה בשלוש ואז כל היום שלי הולך ניסיתי שעון מעורר ולא עוזר
חברה שלי מתלוננת על זה שהיא ישנה מוקדם מדי (המשך)