6 תשובות
שואל השאלה:
מה לעשות?
מה לעשות?
תפתחי חלון, אבל הכי חשוב תישני מוקדם, ככה באיזה עשר או אחד עשרה יום אחד
לא לישון יום אחד שלם
שואל השאלה:
אני לא מצליחה לישון מוקדם כי אני רגיל לישון מאוחר
אני לא מצליחה לישון מוקדם כי אני רגיל לישון מאוחר
גם לי זה ככה
תילכי לישון ותשלחי הודעה לאמא שלך או מישהו שגר איתך
שיעיר אותך בתשע בבוקר
אבל שלא יפסיק לנסות עד שאת קמה מהמיטה
ולקראת הערב את תמותי מעייפות ותשתדלי ללכת לישון ב10 או מתי שבא לך
תילכי לישון ותשלחי הודעה לאמא שלך או מישהו שגר איתך
שיעיר אותך בתשע בבוקר
אבל שלא יפסיק לנסות עד שאת קמה מהמיטה
ולקראת הערב את תמותי מעייפות ותשתדלי ללכת לישון ב10 או מתי שבא לך
שואל השאלה:
תודה על העצות
תודה על העצות
באותו הנושא: