16 תשובות
19.5 אבל דבר קטנים כמו בירה
אני סאחית ממש
אני סאחית ממש
אנונימית
לול אני סאחית מתה
לפני שבוע עם אבא
אם שמפניה עם קצת אחוזי אלכוהול נחשב לשתות אז 15 לול
שואל השאלה:
*1*
ברצינות?
*1*
ברצינות?
לא שתיתי עדיין
13
אנונימית
גיל 15.5 לימונצאלו חמש שוטים
13 בישיבה עם האחים
15.5 במסיבה עם חברים, סטולי 5 שוטים
אמא שלי נתנה לי פעם לשתות טיפה יין אבל יותר מזה לא שתיתי אני סאחית ממש
אנונימית
גיל 5 כי רציתי לטעום מהבירה של אבא (זה אפילו לא היה שלוק)
14 וחצי
אנונימית
טעמתי קצת יין כשהיתי ממש קטנה נראלי שבגיל 11
אבל אף פעם לא התשכרתי
אבל אף פעם לא התשכרתי
אנונימית
לא שתחתי
בגיל 12 טעמתי מהבירה של אמא שלי
ובכללי אני אף פעם לא שותה
שתיתי פעם אחת ברייזר בגיל 19 וזהו
אני בן 20
ובכללי אני אף פעם לא שותה
שתיתי פעם אחת ברייזר בגיל 19 וזהו
אני בן 20
אנונימי
באותו הנושא: